Kultura

<p>Damir Čučić izlaže "Polako nikuda" u Galeriji SC</p><p><br></p>

Damir Čučić izlaže "Polako nikuda" u Galeriji SC


Otvorenje izložbe "Polako nikuda" autora Damira Čučića održat će se u utorak, 12. studenog u Galeriji SC s početkom u 19 sati. Izložba je otvorena do 16. studenog, radnim danom od 12 do 20 sati te subotom od 10 do 13 sati.Damir Čučić poznati je autor eksperimentalnih, dokumentarnih i igranih filmova koji je za svoj dosadašnji rad bio ovjenčan nizom prestižnih nagrada. Podjednako je uspješan kao montažer i redatelj, a okušao se i kao scenarist i producent. Apsurdno je da je autor s tolikim brojem nagrada, koji je sa svojim filmovima bio prisutan na svim važnijim svjetskim festivalima, gotovo nepoznat široj, pa čak i filmskoj publici, ali to je sudbina umjetnika koji preziru main stream i svoj rad posvećuju eksperimentiranju i istraživanju medija u kojem djeluju. Čučić, na izvjestan način nastavlja tradiciju autora koji su u Hrvatskoj utirali put eksperimentalnom filmu poput Mihovila Pansinija, Ivana Martinca, Tomislava Gotovca, Ivana Ladislava Galete, Ivana Faktora i drugih, a čiji su filmovi poznatiji u svijetu nego u njihovoj vlastitoj domovini. Da naša sredina ne prepoznaje prave vrijednosti svjedoči i marginalizirana pozicija likovnih umjetnika koji se bave suštinskim problemima likovnosti te se znak jednakosti među vizualnim umjetnicima, bilo da se bave filmskom ili likovnom problematikom, nameće sam po sebi. Ovu komparaciju prizivam i stoga što me eksperimentalni filmovi Damira Čučića, nastali prije dvadesetak godina, podsjećaju na radove primarnog i analitičkog slikarstva koji su u Hrvatskoj sedamdesetih godina prošlog stoljeća bili dominantnim umjetničkim pravcem u kontekstu nove umjetničke prakse i istraživanja bitka slike. Bio je to logičan nastavak konceptualnih i postkonceptualnih istraživanja, pri čemu je bitno da je to bilo slikarstvo autorefleksivnog usmjerenja koje preispituje svoju vlastitu medijsku prirodu. Radilo se o slikarstvu (umjetnosti) koje potvrđuje i definira sliku kao činjenicu samu po sebi gdje se analitičkim i autorefleksivnim sredstvima postiže tautološka jednakost između procesa rada i umjetničkog djela u skladu s izjavom Josepha Kosutha koji kaže da:…Umjetničko djelo ne govori ništa drugo nego da je umjetničko djelo i zato jest tautologija…Sve rečeno vrijedi i za istraživanja, naravno u mediju filma i videa, Damira Čučića, koji je godinama analizirao filmsku sliku rastavljajući je, uz pomoć suvremene tehnologije i najnovijih video procesora, na razne načine do osnovnog, polazišnog framea. Istraživao je svjetlo, boju, zvuk, pokret, pixele…sve osnovne elemente filma i njihovu interferenciju na kojima počiva filmska nadgradnja. Takvim postupcima Čučić je postigao svojevrsnu sintezu autorske kreacije i znanosti jer teorijski i metodološki redefinira sam pojam filmske umjetnosti. Zahvaljujući takvom polazištu, eksperiment će i nadalje biti jasno prisutan u njegovim dokumentarnim i igranim filmovima, čime će Čučić steći snažan i prepoznatljiv autorski pečat koji će svim njegovim filmovima zaodjenuti specifičnu umjetničku auru. Vjeran istraživanju i eksperimentiranju Čučić ostaje i u filmu Polako nikuda, za kojeg kaže da je…hibrid dokumentarnog i igranog filma, a zamišljen je kao eksperiment u filmskoj strukturi i načinu iznošenja priče. Pokušavam dokazati da film može funkcionirati ako se razbije linearnost priče u korist izgradnje raspršene i naizgled konfuzne biografske iluzije. U konačnici rad rezultira fragmentarnošću, nelinearnošću, vremenskim i logičkim skokovima, nestabilnošću i polivalentnošću likova…Čučića je za pisanje scenarija ovog filma inspirirala knjiga samozatajnog i nažalost prerano preminulog pisca Aljoše Antunca: Tamo gore, iznad, tamo su šine, koja izrazito naturalistički opisuje ovisnike koji su dotakli samo dno života. Ćučić je Antunčev naturalizam zaodjenuo profinjenim plaštom estetike filmskog kadra te je takvim kontrapunktom osnažio priču o plovidbi dvoje likova na različitim marginama društva kojem (ne)pripadaju. U filmu je primijenjen postupak varijantne repeticije – isti događaj ispričan je dva puta za redom, samo što je drugi put neznatno izmijenjen, odnosno posjeduje precizniju elaboraciju. Zajedničko objema verzijama priče su glavni junaci; Oleg, student vizualnih umjetnosti ovisan o drogama i knjižničarka Marta ovisna o mnogočemu. Njihovi se portreti izmjenjuju, a napravljeni su kao obrnute slike u ogledalu te kada se Marta ogleda u zrcalu ne vidi sebe već Olega i obrnuto. U filmu se izmjenjuju njihove epizode lutanja po gradu i susjedstvu, misli, seks, obećanja, pijanstva i smrt. Krajnja namjera autora je da gledatelj kroz dvostruki portret iste osobe svjedoči vizualizaciji istovremenog dolaska smrti i ljubavi.Za izložbu u Galeriji Studentskog centra Čučić je pripremio dvokanalnu video projekciju filma Polako nikuda, koja na jednom filmskom platnu prikazuje Martu, a na drugom Olega. Dojam ogledala sada je gotovo realističan a gledatelj mora paralelno pratiti događanja na oba platna kako bi povezao filmsku priču. Čučić takvim postupkom u svoj projekt po prvi puta uvodi interaktivnost pošto je pažljivo praćenje jedne cjeline ovim postupkom gotovo onemogućeno. Gledatelj postaje pasivni kreator filma jer skokovitim gledanjem projekcija na oba platna postaje i svojevrsnim montažerom, čime Čučić svjesno akcentira svoj postupak nelinearne montaže prepuštajući gledaju završni subjektivni doživljaj filma. Čučić je i ovim projektom dokazao da je osebujan autor čija invencija daleko nadilazi ustaljene zanatske i estetske zadanosti te da vješto manipulira strukturom filma koju će izdići izvan granica samog medija te će mu biti polazištem za neiscrpna, izuzetno inventivna i neočekivana umjetnička istraživanja. (predgovor, Mladen Lučić)  BIOGRAFIJADamir Čučić (1972. Brežice, Slovenija) filmski je redatelj i montažer. Režirao je 20 kratkih i 5 dugometražnih filmova, a montirao tridesetak zapaženih radova drugih autora. Povremeno izlaže fotografije iz filmova i video radove. Izlagao je na skupnim izložbama u Centru Pompidou u Parizu, Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofia u Madridu, Zagrebačkom salonu te Galeriji Kranjčar i Galeriji Klovićevi dvori u Zagrebu. Samostalno je izlagao u Galeriji Greta, Galeriji Vladimira Horvata i Galeriji Karas u Zagrebu i Galeriji Prica u Samoboru.
Saznaj više
<p>Damir Čučić izlaže "Polako nikuda" u Galeriji SC</p>

Damir Čučić izlaže "Polako nikuda" u Galeriji SC

Otvorenje izložbe "Polako nikuda" autora Damira Čučića održat će se u utorak, 12. studenog u Galeriji SC s početkom u 19 sati. Izložba je otvorena do 16. studenog, radnim danom od 12 do 20 sati te subotom od 10 do 13 sati.Damir Čučić poznati je autor eksperimentalnih, dokumentarnih i igranih filmova koji je za svoj dosadašnji rad bio ovjenčan nizom prestižnih nagrada. Podjednako je uspješan kao montažer i redatelj, a okušao se i kao scenarist i producent. Apsurdno je da je autor s tolikim brojem nagrada, koji je sa svojim filmovima bio prisutan na svim važnijim svjetskim festivalima, gotovo nepoznat široj, pa čak i filmskoj publici, ali to je sudbina umjetnika koji preziru main stream i svoj rad posvećuju eksperimentiranju i istraživanju medija u kojem djeluju. Čučić, na izvjestan način nastavlja tradiciju autora koji su u Hrvatskoj utirali put eksperimentalnom filmu poput Mihovila Pansinija, Ivana Martinca, Tomislava Gotovca, Ivana Ladislava Galete, Ivana Faktora i drugih, a čiji su filmovi poznatiji u svijetu nego u njihovoj vlastitoj domovini. Da naša sredina ne prepoznaje prave vrijednosti svjedoči i marginalizirana pozicija likovnih umjetnika koji se bave suštinskim problemima likovnosti te se znak jednakosti među vizualnim umjetnicima, bilo da se bave filmskom ili likovnom problematikom, nameće sam po sebi. Ovu komparaciju prizivam i stoga što me eksperimentalni filmovi Damira Čučića, nastali prije dvadesetak godina, podsjećaju na radove primarnog i analitičkog slikarstva koji su u Hrvatskoj sedamdesetih godina prošlog stoljeća bili dominantnim umjetničkim pravcem u kontekstu nove umjetničke prakse i istraživanja bitka slike. Bio je to logičan nastavak konceptualnih i postkonceptualnih istraživanja, pri čemu je bitno da je to bilo slikarstvo autorefleksivnog usmjerenja koje preispituje svoju vlastitu medijsku prirodu. Radilo se o slikarstvu (umjetnosti) koje potvrđuje i definira sliku kao činjenicu samu po sebi gdje se analitičkim i autorefleksivnim sredstvima postiže tautološka jednakost između procesa rada i umjetničkog djela u skladu s izjavom Josepha Kosutha koji kaže da:…Umjetničko djelo ne govori ništa drugo nego da je umjetničko djelo i zato jest tautologija…Sve rečeno vrijedi i za istraživanja, naravno u mediju filma i videa, Damira Čučića, koji je godinama analizirao filmsku sliku rastavljajući je, uz pomoć suvremene tehnologije i najnovijih video procesora, na razne načine do osnovnog, polazišnog framea. Istraživao je svjetlo, boju, zvuk, pokret, pixele…sve osnovne elemente filma i njihovu interferenciju na kojima počiva filmska nadgradnja. Takvim postupcima Čučić je postigao svojevrsnu sintezu autorske kreacije i znanosti jer teorijski i metodološki redefinira sam pojam filmske umjetnosti. Zahvaljujući takvom polazištu, eksperiment će i nadalje biti jasno prisutan u njegovim dokumentarnim i igranim filmovima, čime će Čučić steći snažan i prepoznatljiv autorski pečat koji će svim njegovim filmovima zaodjenuti specifičnu umjetničku auru. Vjeran istraživanju i eksperimentiranju Čučić ostaje i u filmu Polako nikuda, za kojeg kaže da je…hibrid dokumentarnog i igranog filma, a zamišljen je kao eksperiment u filmskoj strukturi i načinu iznošenja priče. Pokušavam dokazati da film može funkcionirati ako se razbije linearnost priče u korist izgradnje raspršene i naizgled konfuzne biografske iluzije. U konačnici rad rezultira fragmentarnošću, nelinearnošću, vremenskim i logičkim skokovima, nestabilnošću i polivalentnošću likova…Čučića je za pisanje scenarija ovog filma inspirirala knjiga samozatajnog i nažalost prerano preminulog pisca Aljoše Antunca: Tamo gore, iznad, tamo su šine, koja izrazito naturalistički opisuje ovisnike koji su dotakli samo dno života. Ćučić je Antunčev naturalizam zaodjenuo profinjenim plaštom estetike filmskog kadra te je takvim kontrapunktom osnažio priču o plovidbi dvoje likova na različitim marginama društva kojem (ne)pripadaju. U filmu je primijenjen postupak varijantne repeticije – isti događaj ispričan je dva puta za redom, samo što je drugi put neznatno izmijenjen, odnosno posjeduje precizniju elaboraciju. Zajedničko objema verzijama priče su glavni junaci; Oleg, student vizualnih umjetnosti ovisan o drogama i knjižničarka Marta ovisna o mnogočemu. Njihovi se portreti izmjenjuju, a napravljeni su kao obrnute slike u ogledalu te kada se Marta ogleda u zrcalu ne vidi sebe već Olega i obrnuto. U filmu se izmjenjuju njihove epizode lutanja po gradu i susjedstvu, misli, seks, obećanja, pijanstva i smrt. Krajnja namjera autora je da gledatelj kroz dvostruki portret iste osobe svjedoči vizualizaciji istovremenog dolaska smrti i ljubavi.Za izložbu u Galeriji Studentskog centra Čučić je pripremio dvokanalnu video projekciju filma Polako nikuda, koja na jednom filmskom platnu prikazuje Martu, a na drugom Olega. Dojam ogledala sada je gotovo realističan a gledatelj mora paralelno pratiti događanja na oba platna kako bi povezao filmsku priču. Čučić takvim postupkom u svoj projekt po prvi puta uvodi interaktivnost pošto je pažljivo praćenje jedne cjeline ovim postupkom gotovo onemogućeno. Gledatelj postaje pasivni kreator filma jer skokovitim gledanjem projekcija na oba platna postaje i svojevrsnim montažerom, čime Čučić svjesno akcentira svoj postupak nelinearne montaže prepuštajući gledaju završni subjektivni doživljaj filma. Čučić je i ovim projektom dokazao da je osebujan autor čija invencija daleko nadilazi ustaljene zanatske i estetske zadanosti te da vješto manipulira strukturom filma koju će izdići izvan granica samog medija te će mu biti polazištem za neiscrpna, izuzetno inventivna i neočekivana umjetnička istraživanja. (predgovor, Mladen Lučić)  BIOGRAFIJADamir Čučić (1972. Brežice, Slovenija) filmski je redatelj i montažer. Režirao je 20 kratkih i 5 dugometražnih filmova, a montirao tridesetak zapaženih radova drugih autora. Povremeno izlaže fotografije iz filmova i video radove.Izlagao je na skupnim izložbama u Centru Pompidou u Parizu, Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofia u Madridu, Zagrebačkom salonu te Galeriji Kranjčar i Galeriji Klovićevi dvori u Zagrebu. Samostalno je izlagao u Galeriji Greta, Galeriji Vladimira Horvata i Galeriji Karas u Zagrebu i Galeriji Prica u Samoboru.
Saznaj više
<h2 style="--tw-border-spacing-x: 0; --tw-border-spacing-y: 0; --tw-translate-x: 0; --tw-translate-y: 0; --tw-rotate: 0; --tw-skew-x: 0; --tw-skew-y: 0; --tw-scale-x: 1; --tw-scale-y: 1; --tw-pan-x: ; --tw-pan-y: ; --tw-pinch-zoom: ; --tw-scroll-snap-strictness: proximity; --tw-gradient-from-position: ; --tw-gradient-via-position: ; --tw-gradient-to-position: ; --tw-ordinal: ; --tw-slashed-zero: ; --tw-numeric-figure: ; --tw-numeric-spacing: ; --tw-numeric-fraction: ; --tw-ring-inset: ; --tw-ring-offset-width: 0px; --tw-ring-offset-color: #fff; --tw-ring-color: rgba(59,130,246,.5); --tw-ring-offset-shadow: 0 0 #0000; --tw-ring-shadow: 0 0 #0000; --tw-shadow: 0 0 #0000; --tw-shadow-colored: 0 0 #0000; --tw-blur: ; --tw-brightness: ; --tw-contrast: ; --tw-grayscale: ; --tw-hue-rotate: ; --tw-invert: ; --tw-saturate: ; --tw-sepia: ; --tw-drop-shadow: ; --tw-backdrop-blur: ; --tw-backdrop-brightness: ; --tw-backdrop-contrast: ; --tw-backdrop-grayscale: ; --tw-backdrop-hue-rotate: ; --tw-backdrop-invert: ; --tw-backdrop-opacity: ; --tw-backdrop-saturate: ; --tw-backdrop-sepia: ;">L. Barić/S. Milardović: VISIBABA</h2>

L. Barić/S. Milardović: VISIBABA

26. i 27. 11. / Polukružna dvorana, 20:00 / Ulaznice/ ULAZNICE.HR / Facebook/Režija: Sanja MilardovićTekst: Lana Barić, Sanja Milardović, Nikolina RafajIzvodi: Lana BarićDramaturgija: Nikolina RafajScenografija: Andrea LipejOblikovateljica svjetla: Dina MarijanovićOblikovatelj zvuka: Miroslav PiškulićGlazba: Matej MerlićVideo: Tin Ostrošić-kamera, David Gašo-montažaGlasovi: Duško Ćurlić, Nikša Butijer, Bernard Tomić, Sanja MilardovićTrailer: Patrik IvačićVisibaba je komična predstava o skoro tragičnom životu. Visibaba je usamljena žena u četrdesetima koja u trenutku čekanja pregleda kod doktora, bojeći se najgoreg ishoda, na osebujan i komičan način prolazi kroz razne situacije koje su ju u životu obilježile i koje ona povezuje s potencijalnom bolešću svojeg tijela. Neobično dijete, povučeno, uvijek s knjigom, nikad s drugom djecom, Visibabu je svijet oko nje uvijek malo plašio i nikad prihvaćao. S vremenom je i ona sama shvatila da je za nju najbolje da se sakrije i pričeka da ovaj život prođe. Sada, u trenutku kada misli da se stvarno bliži njen kraj, u njoj se javlja nešto novo.U svijetu s rastućim brojem usamljenih i neprihvaćenih pojedinaca, tu gdje sve napreduje osim ljudske suštine koja je uvijek povezanost s drugim bićem i osjećaj prihvaćenosti, sve više ljudi u sebi nosi malu Visibabu koja bi da može, živjela neki skroz drugi život. Dopuštenje za takav život nikad neće dobiti, mora si ga dati sama i sjetiti se da je ona u svojoj suštini - jedna vjesnica proljeća.“Znaš li šta je najljepše u životu? Želja, prijatelju.”Meša SelimovićVisibaba želi živjeti.
Saznaj više
<p>Prijave za novi ciklus likovnih radionica na Savi!</p>

Prijave za novi ciklus likovnih radionica na Savi!

Drage studentice i studenti, ljubitelji likovne umjetnosti, počele su prijave za novi ciklus Likovnih radionica! Bez obzira jeste li potpuni početnik, ili imate nešto iskustva u likovnom izražavanju, pozivamo vas da se prijavite. Na radionicama ćemo crtati, slikati i plastično oblikovati. Uronit ćemo u klasične teme likovne umjetnosti te se inspirirati radovima starih i suvremenih likovnih umjetnika. Upoznat ćemo (i prisjetiti se) tehničkih znanja likovnog izražavanja, no uvijek s ciljem brušenja individualnog likovnog pristupa svakog polaznika.Voditeljica programa je univ. mag. educ. art. Petra Kovačić. Kotizacija za tromjesečni ciklus radionica je 10 eura. Svi materijali su osigurani!Prijave i sva dodatna pitanja šaljite na mail: pekovrose@gmail.com Prvi susret održat će se 5. studenog, s početkom u 19 sati, u prostoriji “Točkice”, pored porte u SD Stjepan Radić, Jarunska 2. Čekamo vas s nestrpljenjem!Vaša Kultura SC 
Saznaj više
<p>Plesna škola SC-a kreće u akciju! Upisi u tijeku!</p>

Plesna škola SC-a kreće u akciju! Upisi u tijeku!

Plesna škola SC-a je i ove sezone s nama.Cilj nam je naučiti Vas plesati društvene, latinsko američke, standardne i karipske plesove.Ali i pružiti Vam vrijeme zabave i druženja uz glazbu i ples.Svi ste dobrodošli, a osobito početnici i oni koji misle da imaju “dvije lijeve”. Voditelj plesne škole je Ivan Radulović, dugogodišnji plesač, natjecatelj i učitelj društvenih, standardnih i latinskoameričkih plesova. GDJE? Društvena dvorana u Studentskom domu „Stjepan Radić“, Jarunska 2.KAD? Utorkom i četvrtkom u 20 sati.CIJENA: za studente 30 EUR, a za ostale 36 EUR. Početak tečaja: 5 11.2024., 20 sati. Ogledni sat je besplatan. Uplatnice ćete dobiti 5. studenog na prvom satu plesa!
Saznaj više
Lana Barić, Bernard Tomić i Judita Franković osvojili Arene na 71. Pulskom filmskom festivalu

Lana Barić, Bernard Tomić i Judita Franković osvojili Arene na 71. Pulskom filmskom festivalu

Naša “Visibaba” Lana Barić dobitnica je Zlatne arene za najbolju glavnu žensku ulogu u filmu “Šlager”, redatelja Nevija Marasovića, naš “Katalonac”, “ŽPP-ovac” i “Gardovac” Bernard Tomić osvojio je Zlatnu arenu za najbolju glavnu mušku ulogu u filmu “Proslava”, redatelja Brune Ankovića, a našoj “Nataliji Petrovnoj” Juditi Franković Brdar pripala je Zlatna arena za najbolju sporednu […]

11.09.2024
Rezultati natječaja &#8211; Godišnji program _ Galerija SC 2025.

Rezultati natječaja – Godišnji program _ Galerija SC 2025.

1. Slikarstvo i mogućnosti slike: generacija 2024. – grupna izložba studenata Odsjeka zaslikarstvo Umjetničke akademije u Splitu2. Matrice: Tijelo – izložba radova nastalih u okviru edukacijskog umjetničko-istraživačkog projekta Akademije likovnih umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu3. Lea Anić4. Vida Meić5. Svan Radulović6. Šimun TolićOni dolaze…1. Šimun Bućan2. Katarina Kovčalija3. Losciale Leonardo4. Juraj Mihalke5. Kristina Novosel6. Mateo SitoKiosk1. […]
17.07.2024
Na 17. Gumbekovim danima &#8220;Visibaba&#8221; je proglašena najboljom predstavom, a &#8220;Ubu Ovo Ono&#8221; primila je posebno priznanje! Čestitke!

Na 17. Gumbekovim danima “Visibaba” je proglašena najboljom predstavom, a “Ubu Ovo Ono” primila je posebno priznanje! Čestitke!

“Visibaba” sjajnog trija u sastavu: Lana Barić, Sanja Milardović i Nikolina Rafaj, proglašena je najboljom predstavom 17. Gumbekovih dana, a posebno priznanje osvojila je predstava “Ubu Ovo Ono” Vida Ježa, Dražena Krešića i Katarine Krešić u koprodukciji Trupa OvoOno, RadioTeatar, Akademija dramske umjetnosti i Teatar &TD.Hvala žiriju, čestitke ekipama predstava i svim koproducentima!
26.03.2024
Rezultati natječaja GALERIJA SC 2024.

Rezultati natječaja GALERIJA SC 2024.

Godišnji program _ Galerija SC 2024. 1.     Rad, tekst, kontekst 4Grupna izložba studenata Odsjeka za slikarstvo Umjetničke akademije u Splitu te studenata s Odsjeka za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta u Splitu 2.     Matrice: ApsurdIzložba radova nastalih u okviru edukacijskog umjetničko-istraživačkog projekta Matrice: Apsurd 3.     Hommage Galeti 4.     Damir Čučić5.     Sandro Đukić6.     Igor Juran7.     Sven Klobučar8.     Vladimir Novak9.     Iva Peručić i Dora Fodor 10. Ana Ratković Sobota  Oni Dolaze 1.     “JESTE LI VI […]

18.07.2023
Predstava Teatra &amp;TD, &#8220;Mala zabava&#8221;, osvojila čak tri nagrade na 30. Festivalu glumca

Predstava Teatra &TD, “Mala zabava”, osvojila čak tri nagrade na 30. Festivalu glumca


Dragi svi, predstava “Mala zabava” autora Vanje Jovanovića i Petre Pleše na 30. Festivalu glumca osvojila je čak tri nagrade: nagradu “VANJA DRACH” za najbolju predstavu u cjelini, nagradu „IVO FICI“ za najbolje glumačko ostvarenje mladog glumca do 28 godina kući će ponijeti LUKA KNEZ, a nagrada “FABIJAN ŠOVAGOVIĆ” za najboljeg glumca pripala je IVANU SIMONU. Dragi ljudi, čestitke svima od srca, čestitke cijelom autorskom […]
21.05.2023
Izložbe “Bilješke svjetlom” fra Ante Vučkovića u Francuskom paviljonu SCZG od 14.10. do 27.10.

Izložbe “Bilješke svjetlom” fra Ante Vučkovića u Francuskom paviljonu SCZG od 14.10. do 27.10.

Izložba je otvorena za posjetitelje od 14.10. do 27.10. Fotografije su autorsko djelo fra Ante Vučkovića, a održavanje ove izložbe projekt je Udruge studenata Cetinske krajine u suradnji sa Studentskim centrom u Zagrebu i Francuskim paviljonom SCZG.

17.10.2024
Nagrada hrvatskog glumišta 2023. – Nagrada za izuzetno ostvarenje mladih umjetnika do 28 godina – DRAMA glumcu pripala je Luki Knezu za ulogu Šime u predstavi “Beštije” Teatra &amp;TD. Bravo Luka!!!

Nagrada hrvatskog glumišta 2023. – Nagrada za izuzetno ostvarenje mladih umjetnika do 28 godina – DRAMA glumcu pripala je Luki Knezu za ulogu Šime u predstavi “Beštije” Teatra &TD. Bravo Luka!!!

Ovogodišnji žiri Nagrade hrvatskog glumišta 2023. dodijelio je nagradu za izuzetno ostvarenje mladih umjetnika do 28 godina – DRAMA glumcu Luki Knezu, za ulogu Šime u predstavi “Beštije” Kristine Grubiše i Karle Leko, u produkciji Teatra &TD – Studentskog centra u Zagrebu.Čestitke Luki do neba, također nominiranoj, fantastičnoj Lari Nekić i cijeloj ekipi Beštija.Čestitke svim […]

26.11.2023
Upišite scenaristički radionicu!

Upišite scenaristički radionicu!

Novi ciklus scenarističke radionice kreće s radom u četvrtak, 26.10, a održavat će se jednom tjedno kroz dva mjeseca od 19 do 21 sat u prostoru Točkica, zaključno s 14.12.2023 prostoru Točkica.

29.09.2023
Ulaznice.hr logo

Ulaznice za predstave Teatra &TD, koncerte i određene filmske projekcije u SC-u, osim na našim blagajnama možete kupiti i putem online platforme za prodaju ulaznica Ulaznice.hr te na njihovim prodajnim mjestima.

TEATAR &amp;TD
TEATAR &TD

Teatar &TD hrvatska je kazališna kuća iz Zagreba. Ima multifunkcionalan programski prostor otvoren za kazališna, koncertna, festivalska, izložbena te različita interdisciplinarna događanja i eksperimentiranja.

SAZNAJ VIŠE
GALERIJA SC
GALERIJA SC

Izložbeni prostor u Savskoj 25. Podržava mlade autore/ice koji žele unutar svojih prijedloga iskoristiti interdisciplinarne mogućnosti prostora.

SAZNAJ VIŠE
SKUC – PAUK / KINO FORUM
SKUC – PAUK / KINO FORUM

U studentskom domu Stjepan Radić pronaći ćete Kino Forum!

SAZNAJ VIŠE
MM CENTAR
MM CENTAR

MM centar, osnovan sredinom 1970-ih, od svojih se začetaka bavio intermedijalnim i multimedijalnim strujanjima i umjetničkim praksama kao i prezentacijom nekomercijalne filmske umjetnosti, naginjući eksperimentalnom i umjetničkom filmu.

SAZNAJ VIŠE
Tečajevi i radionice
Studentski centar u Zagrebu nudi širok izbor tečajeva i radionica za sve zainteresirane. Bez obzira na vaše iskustvo ili interese, imamo nešto za svakoga. Pridružite nam se i istražite što sve možete naučiti!
Idi na popis
Studentski centar u Zagrebu | 2023 | Izradio Refresh.hr