SAVJETNIK/SAVJETNICA U KORISNIČKOJ PODRŠCI
Prijave traju do 14.11.2025
Opis posla
Ako tražiš fleksibilan studentski posao i želiš raditi u ugodnoj radnoj atmosferi, javi nam se!
Briga o našim korisnicima, posjetiteljima portala i oglasima jedan je od najvažnijih dijelova našeg poslovanja. Kako broj naših korisnika i njihovih oglasa svakodnevno raste, u potrazi smo za novim njuškalovcima koji će u našem Odjelu korisničke podrške:
· kontrolirati objavljeni sadržaj
· unositi i obrađivati sadržaj na temelju dostavljenih materijala
· Pružanje podrške korisnicima putem različitih komunikacijskih kanala
Početak rada
13.10.2025
Očekivano trajanje posla
na duži period
Satnica
7,5 € – 8,5 € (rad nedjeljom i blagdanima uvećava se za 50%)
Lokacija
MIROSLAVA MIHOLIĆA 2/3, OD KUĆE, hibridni model rada
Radno vrijeme
• po završetku obavezne edukacije i mentoringa fleksibilno radno vrijeme u smjenama od 4 ili 6 sati (radna vremena: 8 – 12, 8 – 14 ili 16 – 20, 14 – 20) • Hibridni model rada (po završetku edukacije i mentoringa)
Potreban broj izvođača
više izvršitelja
Poželjne vještine
Od kandidata očekujemo: • Vlastiti studentski ugovor • Prisustvovanje obaveznoj i plaćenoj edukaciji u uredu tvrtke (edukacija se odvija samo radnim danima; moguća odsutnost u izvanrednim okolnostima) • Obavezan mentoring u uredu tvrtke u trajanju od dva tjedna nakon završetka edukacije • Brzinu i preciznost u radu na računalu te poznavanje MS Officea • Razvijene komunikacijske vještine